BABUTSA ALİ - BİR ŞARTLA ŞARKI SÖZLERİ

BABUTSA ALİ - BİR ŞARTLA ŞARKI SÖZLERİ


Babutsa Ali 'nin çıkarmış olduğu " Bir Şartla " adlı parçayı çok beğendim ve sizlere paylaşmak istedim şarkı hakkında ve sitemiz hakkında yorum yaparsanız sevinirim :)

sözler : 

Bana sorma, izin alma, durmak istemiyorsan git!
İnce belin, sıcak tenin, bana ait değil artık...
Bana sorma, izin alma, durmak istemiyorsan git!
İnce belin, sıcak tenin, umurumda değil artık...
İstemezsen, görüşmezsin olur biter.

Hayallerin, ümitlerin suya düşer...
Bir şartla affederim aslında,
Gelip de dayanacaksın kapıma.
Çıkacaksın caddenin ortasına, Yandım diye...
Bir şartla affederím aslında,
Gelip de dayanacaksın kapıma.
Çıkacaksın caddenin ortasına, Affet diye...


etiketler : Babutsa Ali bir şartla Babutsa Ali bir şartla şarkı sözleri Babutsa Ali bir şartla şarkı sözü Babutsa Ali bir şartla sözleri