Sanjar - Kanlı Gelinlik Şarkı sözleri

       Sanjar - Kanlı Gelinlik Şarkı sözleri


Sanjarın yeni çıkarmış olduğu " Kanlı Gelinlik "adlı parçanın sözlerini aşağıdan bulabilirsiniz. ve aşağıdan dinleyebilirsiniz.

Gitti işte sensiz olmaz derken
 Nasıl gülerim ellerimde koskoca bir hiç varken
 (Söyle) Uyanmak mı sensiz sabaha
 Lan Allahtan korkun yok mu yatamıyorum yatağıma

Nasıl olacak bilmiyordum, giden geri de gelmiyordu
 Ben onun için dua ederken o cenabet seviyordu
Ulan elimde olsa bir dakka durmam
Şerefsizin biriydi ama anam gibi seviyordum

Gelme (git), haydi gel de durma
 Git gelme lan defol git, ya da gel nolursun
 Kalbimse büyük bir mezarlığa dönüştü
Onun için hayata sövüp kaderimle dönüştüm
 Teselli ver yol göster diye kimlerle görüştüm (yeter)

Yine gelmez bana anlattıklarım işler yüreğine
 Ben senin için her gece gözyaşı dökerken
 Nasıl dayandı bensizlik zor yüreğine
 Sormaktan bıktım kendime korkularım var
 Başkasına sarılır mıyım birgün sensin diye?
 (Sen misin? Nasıl gittin nasıl? Hayallerim)
 Pencereme konan kuşlar gibi sen de uçup gittin
(Gitti! Gelme!)

Düşünmek seni bir başka itle
 Birgün kocan da olsa ne olur onla sevişme
 Lan a....umun çocuğu o kız benim dokunma
Diye girerim aranıza belki elimde bir silahla

Defol git lan haydi durma uzaklaş
 Kalbim parça pinçik ve gözlerimde hep de yaş
 Nasıl olur da yaşarsın sen hayallerimi başkasıyla
 Lan oynama benim gibi onun da kaşlarıyla
 Onun da saçlarıyla, patlatma kimsenin sivilcesini
(Hiç kimseye dokunma)

Allahım ölmek istiyorum
 Hayatımda ilk defa birini bu kadar özlüyorum
Gururumu s..tim hani gelmeyecek biliyorum
 Gitmeyeceğini bilsem gidip kapısında uyurum

Lan en çokta ne zoruma gidiyor biliyor musun?
 Benimleyken sensiz ölürüm sen benimsin diyorsun
 Ne oldu öldün mü lan  şerefsiz gülüyorsun
 Tabii ki kafan rahat istediğini yapıyorsun
 İstediğini yap şimdi gönlün olsun

Vakit gitme zamanı bu veda kanlı
 Vakit gitme zamanı gelinlik kanlı
 Bir gün çocuğun olursa bir tane delikanlı
 Mezarıma getir onu de ki bu Kaandı

etiketler : Sanjar - Kanlı Gelinlik Şarkı Sözleri ,  Sanjar kanlı gelinlik sözleri , sanjar kanlı gelinlik sözü , kanlı gelinlik sözleri