Hayalcash - Sessiz bir gece Şarkı Sözleri

Hayalcash - Sessiz bir gece Şarkı Sözleri

Hayalcash ın 19 aralık 2015 tarihinde çıkarmış olduğu " Sessiz Bir gece " adlı parçayı aşağıdan dinleyebilir ve sözlerini bulabilirsiniz

Unut hadi siktir et her şeyi
 Artık biz diye bi kelime yok
 Önümde sadece birkaç birşey
 Yokluğunda bana teselli çok

Mutluluk aramıyorum hiçbir şeyde
 Anlık mutluluklara gerek yok
 Yaşıyorum dim dik ayaktayım
 O günden sonra kafam hep boş

Gülüyorum hayal olan hayallerimize
 Veripte tutamadığın o sözlerine
Gecenin yarısında bir mesaj
Ayrılalım olmuyor diye

Geçti gitti bak onca sene
 Ben hâlâ yaşıyom hayalinle
 Anılar canlanıyo gözümde
 Boşver diyorum hep kendime

Benim karanlık olan bugünlerim
Elbet aydınlığa kavuşur
 Baştan sona çalan şarkılar
 Belki satırlar bizimle buluşur

Bizimle konuşur
 Mutluluk gelir bizi de bulur
 Çektiğim eziyet belki de sondur
 Bi gece yarısı hüzün kaybolur

Kıp kırmızı olan gözlerim
 Sen bana bakınca bi farklı derdin
 Yaşadıklarımı bilemezsin
 Yaşattıranlar utansın güzelim

Güzelim derdim seni severdim
 Seninle tüm dertlerimi çözerdim
 Kafa tutardım bir de hayata
 Sen gidince bak yere serildim

Yüreğim sus dese de hep bana
 Kendimi ifade etmem gerekir
 Yazmadan da olmuyor ulan işte
 Bu anlattıklarımsa sitemdir

Sadece bi sitem
 Herşeye nefret ve de bu söylem
Söylemesem mi gerçekleri yazıp
 Seni beni bizi onu bunu ben bilmem

Stüdyoda yine sessiz bir gece
 Bu geceyi de yaşıyom hayalinle
 Umutla bakıyorum gözlerine
Ama sen yoksun bunu biliyorum işte

Hayalin eşlik ediyor gecelerime
 Ben yazıyorum o da izliyo öyle
 Öyle böyle ya da fark yok dinle
 Varsın yoksun fark yok yine de

etiketler : hayalcash sessiz bir gece, hayalkeş sessiz bir gece, hayalchas sessiz bir gece, hayelkeş sessiz bir gece, ömer hayalcash sessiz bir gece, ömer hayelkeşh sessiz bir gece, qmer aka hayalkeşh sessiz bir gece, qmer a.k.a. hayalkeş sessiz bir gece, hayalcash 2015, sessiz bir gece, hayalcash izle, hayalcash dinle, ömer hayalcash izle, ömer hayalcash dinle, hayalcash video clip, hayalcash hd klip, hayalcash hd, ömer hayalcash hd klip, hayalcash hd klip, hayalcash seyret, hayalcash mp3, hayalcash şarkı sözleri, hayalkeş 2015, hayalcash hd klip, hayalcash hd video klip, hayalcash hd video clip, hayalcash clip, hayalcash hd clip, ömer hayalcash 2015, ömer hayalcash 2015 klip, ömer hayalcash 2015 izle, ömer hayalcash 2015 dinle, hayalkeş 2015 yeni, hayalcash 2015 yeni, ömer hayalcash 2015 yeni, hayalkeş şarkı sözleri, hayalcash şarkı sözleri, ömer hayalcash şarkı sözleri, hayalcash yeni, hayalkeş izle, hayalkeş dinle, hayalkeş hd klip, hayalkeş video, hayalkeş en güzel şarkılar, hayalkeş official video, hayalcash official video clip, hayalcash new, hayalkeş new, hayalkeş hd, ömer hayalkeş 2015, ömer hayelkeş 2015, hayalchas 2015, sessiz gece, sessiz, gece, sessiz bir gece 2015, sessiz bir gece 2016, ömer hayalcash, hayalcash, hayalkeş, sessiz bir gece, sessiz bir, bir gece 2015