Koray Avcı - Kaç Kadeh Kırıldı Şarkı Sözleri

Koray Avcı kaç kadeh kırıldı şarkı sözleri

Koray avcının çıkarmış olduğu " kaç kadeh kırıldı " adlı parçanın sözlerini aşağıda bulabilirsiniz.
sitemizi tercih ettiğiniz için çok teşekkür ederiz. :) 

Kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümde
 Bir türlü kendimi avutamadım
 Kaç gece ağladım böyle gizlice
Ne yaptımsa seni unutamadım

Kim bilir kimler var şimdi kalbinde
Sen beni unuttun çoktan belki de
Ben hala yaşarım eski günlerde
 Her şeyde sen varsın unutamadım

Her sevgi zamanla bitermiş derler
 Benimki bitmedi anlayamadım
 Bu aşktan hayır yok unut dediler
 Ne yaptımsa seni unutamadım

Kim bilir kimler var şimdi kalbinde
 Sen beni unuttun çoktan belki de
 Ben hala yaşarım eski günlerde
Her şeyde sen varsın unutamadım

etiketler : Koray Avcı kaç kadeh kırıldı ,  Koray Avcı kaç kadeh kırıldı sözleri , Koray Avcı kaç kadeh kırıldı sözü , kaç kadeh kırıldı  sözleri , kaç kadeh kırıldı sözü