Taladro - Yaprak Dökümü Şarkı Sözleri

Taladro - yaprak dökümü şarkı sözleri

Taladro ' nun yeni çıkarmış olduğu " Yaprak Dökümü " adlı parça kısa sürede çok sayıda izlenmeye ulaşmış bende sözlerini sitemde paylaşmak istedim.

Döneceğim
 Elinden aldığım tüm gençliğini vereceğim
Saçına ak mı düştü? Bu benim yüzümdense
 Yüzünden aldığım o mutluluğunu vereceğim

Az daha sabret bir bahar geleceğim
 Bu kez ölme, bizzat ben öleceğim
 Hiç düşmediğim o gözünden düşüceğim
Senden aldığım her ne varsa ödeşeceğim

Seni sevmediğimi sanma
 Sadece göremedim, ne yaptığını bilemedim
 Diren diren gözlerinden inemedim
 Ve garip buğulu pencereni silemedim

Affet, basit bir kalbe sahibiyim
 Yanına gelmem, gelmen ihtimalidir
Gelmeyim ben, gelmek mavidir
 Gitmek siyahtır, ölümse anidir

Yazmasaydım, kırılsaydı elim
Seni can kırıklıklarına yar eden de benim
 Kopsaydı dilim, varmasaydı ayaklarım
Gitmseydim, seni üzen sade benim

Alıp gül yüzünü nasıl mezara koydular
 Meğer yılan benmişim sarılan koynuna
 Artık yolun yolum değil, ben ayrıyım
 Sadece susuyorum basit ve zavallıyım

Sebebi benim ağrıların
 Ağrıların köhne bir koridorda yankılanır
Sadece pisliğim ama ben de aklı kalır
 O kadar şey üstüne bişeyler mi saklı kadın

Anlat, o halde dinleyiyim
 Gözünden, ufak bir yaş süzüldü bir meleğin
 Uzun sürer havasızlık içimden hayat sızdı
 Kapattım pencereyi çektim perdeyi

Hatamı kabul ettim, zaman geçti
 Sen öldün öleli, ne gün ne hayat geçti
Kendime yaralarımdan büyük bir yalan seçtim
 Kasımda aşk bahane, ömürden bahar geçti

Yine de yaprak döken ben değilim
 Geriye bakıyorumda o günkü ben değilim
 Sancılarımı görüyorum yanın da hiç kalır
Ne karnım acıkıyor, bugün yok iştahım

Serseriyim, içtiğim tüm yalanlar var
 Tokuşturup dururum bura kader meyhanesi
 Bu adam karanfil kokan bahçeden kovuldu ya
 Artık en temiz bahçe de olsa soluk hanesi

Üstünde karabulut ve boş bir adam ne lanettim
 Utangaç, başını eğen bir adamım ziyaretim
 Kalbine kısa sürer
 Zaten koskoca bir aşkı bizzat ziyan ettim

Ve kadın kusura bakmadan gitti
Yine de güçlüydü, huzuru tatmadan gitti
 Gözünde ufak bir yaş, sele büründü tahminen İçine attı kadın, kızmadan gitti

Ve kadın, ses etmeden gitti
 Hayallerini ateşe verdi, söndürmeden gitti
Yüzünde ufak bir dert, kederdi tahminen
 Içine attı kadın, hiç üzmeden gitti

[Nakarat / Rashness]

Dur, gitme, yanımda kal
 Ben senim, sen de ben
Ruhum seninle temiz
Hayat seninle güzel


etiketler : Taladro - Yaprak Dokümü şarkı sözleri , Taladro yaprak dökümü sözleri , Taladro yaprak dökümü sözü , yaprak dökümü sözleri