Begüm Tarako Eşik Şarkı Sözleri

Begüm Tarako ' nun çıkarmış olduğu " Eşik " adlı parçanın yapım şirketi Doğan Müzik Yapıma aittir. Çıkış tarihi kasım 2015 olan parçanın sözleri ve müziği Begüm Tarako ya aittir. kısa sürede çok iyi izlenme Begüm Tarako 'nun Eşik adlı parçasını çok beğendim ve sözlerini sizinle paylaşmak istedim yorumlarınızı eksik etmeyin.


Begüm Tarako Eşik Şarkı Sözleri

Bir keskin silginin altında ben
Her uzvum kan revan içindeyken
Ben miydim kaybolan içerlerimden
Kaypak bir yaşamda ilerlerken

Hayatmış katili ruhumun
Tetikteki eliymiş namlunun

Atladım kalbimden ağrısız eşikten
Cezamı çektim ben içimden koparken
Yavaşça düşerken sayfamın üstünden
Vedamı ettim ben kendimden koparken

Bir sessiz çocuktum uzaklaşırken
Sordum o sanrılar içindeyken
Sen miydin çırpınan içerlerimden
Tek yanıt ayrıldı diğerlerinden

Hayatmış katili ruhumun
Tetikteki eliymiş namlunun

Atladım kalbimden ağrısız eşikten
Cezamı çektim ben içimden koparken
Yavaşça düşerken sayfamın üstünden
Vedamı ettim ben kendimden koparken
Kendimden koparken

Kendimden kaçarken

etiketler : Begüm Tarako Eşik Şarkı Sözleri Begüm Tarako Eşik Sözleri  Eşik Şarkı Sözleri ,
Begüm Tarako Eşik Şarkı sözü ,