Ahmet Aslan Dilsizdir Benim Acılarım Şarkı Sözleri

Ahmet Aslan Dilsizdir Benim Acılarım Şarkı Sözleri


Ahmet Aslan ın çıkarmış " Dilsizdir Benim Acılarım " adlı parçayı dinledim  ve sizinler sözlerini paylaşmak istedim yorumlarınız eksik etmeyin. sözler aşağıdadır .

sözler : 

Dilsizdir dilsiz benim acılarım
Konuşmazlar kimseyle hiç kimseyle
Bir tek benim canıma dadanmışlar
Bir tek benim canıma acıtırlar
Hem de hiç hak etmediğim halde

Dilsizdir benim benim acılarım
Konuşmazlar kimseyle hiç kimseyle
Bir tek benim canıma dadanmışlar
Bir tek benim canıma acıtırlar
Hem de hiç hak etmediğim halde


etiketler : Ahmet Aslan Dilsizdir Benim Acılarım Şarkı Sözleri Ahmet Aslan Dilsizdir Benim Acılarım Ahmet Aslan Dilsizdir Benim Acılarım Sözleri Ahmet Aslan Dilsizdir Benim Acılarım Şarkı Sözü Ahmet Aslan Dilsizdir Benim Acılarım sözü , Dilsizdir Benim Acılarım Şarkı Sözleri