İlyas Yalçıntaş Nefes Şarkı Sözleri

İlyas Yalçıntaş ' ın  " Aşk Adam Seçiyor " albümünde yer alan  " Nefes "  adlı parça kısa süre önce net d  youtube kanalında klibiyle yayınlandı kısa sürede çok iyi izlenme alan şarkı    ileride  çok iyi yerlere gelecek gibi gözüküyor. şarkıyı dinledim çok beğendim kısa sürede çok iyi izlenme alınca sizlerle sözlerini paylaşmak istedim. sözler aşağıdadrı ve aşağıdan dinleyebilirsiniz.

İlyas Yalçıntaş Nefes Şarkı Sözleri 

Kelebek kadar ömrümüz var
Sevmek lazım, hemen başlayalım
Kaybedecek daha neyimiz var
 Aşk için ne gerekiyorsa hepsi bende var

 Nefes bile almadan seviyorum seni
Sarmaşıklar gibi sardın kalbimi
Değiştirdin kanımı koydun zehrini
Örümcek gibi ördün zihnimi

 Düşündükçe daha çok isterim
 seni Nefes bile almadan seviyorum
 seni İçimde dolaşan alkol gibi
 Sana gitgide sarhoş oluyorum

 Ruhumu kaybetmiş gibi
 Sadece senin için yaşıyorum

Nefes bile almadan seviyorum seni

etiketler : İlyas Yalçıntaş Nefes, İlyas Yalçıntaş Nefes sözleri, İlyas Yalçıntaş Nefes şarkı sözleri, İlyas Yalçıntaş Nefes şarkı sözü, İlyas Yalçıntaş Nefes şarkısı, İlyas Yalçıntaş şarkıları dinle