Sanjar Relax Şarkı Sözleri

Sanjar Relax (Welcome To 2016) Şarkı Sözleri


Bugün hava kötü ama götü kurtar
Gidip aleme kafa tutup ortalıkta kal
Gele gide gide gele gele gide gide gele
Manitayı aldat yine yalnız kal

Bana pantol dansı yaptır hadi
Sana pantoldan kobrayı çıkarıyım
Dikkat edin hadi parti başladı<br
O neydi kız kafam yırıldı

Bizim aynı Sivas yine bomboş
Küçük şehir ama mevzuları hoş
Aktivite sıfır patlat bi mısır
Of la yine mi koca karılarla kısır

Hele gidek hadi bize bakalım
Bana bir al Kızılırmak yapalım
Sana son ses müzik açarım
Gel yamacıma bana bana bana bana kaçalım

Relax bana dertli ol
Ne bu hava gören de sanar Sharon Stone
Zora kaymıyom istersen kaybol
Sen bi baby ben de değil kovboy

Bana sokaklarda saygılılar
Vav çünkü benden hep kaygılılar
Adamına göre muamele var
Çünkü bizim ortamda hep bıyıklı var

Bumbas gibi geldim
Size bir rapten daha çok verdim
Eksik olsun hadi üstü kalsın hadi
Tek bi Türkiye destek verdi
en deli rapçisiyim
etiketler : SANJAR RELAX Şarkı Sözleri & dinle , SANJAR RELAX Şarkı Sözleri , SANJAR RELAX  dinle , SANJAR RELAX Sözleri