Ayşegül İnci Seni Görmemem Lazım Sözleri & Dinle

2 mart 2016 tarihinde çıkmıştır. çıkmasının ardından çok iyi izlenme almış olup çoğu kişi tarafından beğeni almıştır. bizde bunun üzerine Ayşegül İnci Seni Görmemem Lazım Şarkı Sözleri ni sizinle paylaşmak istedik.  Video klibiyle NETD youtube kanalında yayınlanmıştır.yeni çıkan şarkıların sözlerini sitemizde bulabilir ve dinleyebilirsiniz. şarkı hakkında görüş ve yorumlarınızı bekliyoruz.

Ayşegül İnci Seni Görmemem Lazım Sözleri

Zehri Içime Akıtıp Gittin
Derdime Dermanım Sensin
 Ama Gelmemen Lazım
 Herkes Bir Şeyler Aldı

 Bize Oyunlar Oynandı 
Ama Durmaman Lazım
 Seni Görmemem Lazım
 Bana Geri Dönmemen Lazım

 İyi Gelmiyorsun Buraları Oldu
 Toz Duman Ardından Her Şey Zarar
 Ama Gülümsüyorsun Bir Gün Başlar
 Bir Gün Biter İçimde Kalır Sancılarım

 Bir De Yalnız Sen Benim Için De Çok Zor
 Bu Sonunda Bekleyen Bizi Aşk Mı Gurur Mu?
 Seni Görmemem Lazım Bana Geri Dönmemen Lazım
 İyi Gelmiyorsun Buraları Oldu Toz Duman

 Ardından Her Şey Zarar 
Ama Gülümsüyorsun
 Geceler Boyu Düşledim
Seni Mutlu Olduğumuz Evi,
 O Bahçeyi Sanki Dün Gibi Ya Da 
Yarın Gibi Ama Bugünün Içinde
 Hiç Olmamışız Gibi Seni Görmemem Lazım
 Bana Geri Dönmemen
 Lazım İyi Gelmiyorsun Buraları Oldu Toz Duman
 Ardından Her Şey Zarar Ama Gülümsüyorsun

Ayşegül İnci Seni Görmemem Lazım Dinle