Bora Duran Yak Beni Şarkı Sözleri & dinle

Bora Duran ' ın  " İnsan " albümü parçalarından biri olan " Yak Beni " video klibi ile birlikte net d youtube kanalında yayınlandı.  kısa sürede çok iyi izlenme alan parça kısa sürede çok kişi tarafından beğenildi benimde dahil. bende bunun üzerine şarkının sözlerini  sitemde paylaşmak istedim ve sitemizden dinleyebilirsiniz. Arama bölümünden Bora Duran ın diğer şarkılarının sözlerini bulabilirsiniz.

Bora Duran Yak Beni Şarkı Sözleri


Benim için de hayat kolay değil 
elbet Çekilmeden çilesi dertler bitmiyor
 Her çıkmazın sonunda bir ışık vardır
 ancak Gözlerim karanlığa alıştı görmüyor

 Nasıl sevdiysem seni Unuttu 
herkes beni Hayat böyle beklemiyor
 düşeni Bora yak beni 
Kim verdiyse bu derdi 

Gelsin çeksin kendi 
Ağlamaya alıştım yüzüm gülmüyor 
Düşünmeden incinmeyi sevmeli 
Yarın var mı bugünden belli mi 

Alıştım ateşlere koy beni 
Sen bari soğuk durma

 Yak beni ısıt kalbini

Bora Duran Yak Beni  dinle





etiketler : Bora Duran Yak Beni Şarkı Sözleri & dinle , Bora Duran Yak Beni Şarkı Sözleri , Bora Duran Yak Beni  dinle , Bora Duran Yak Beni Sözleri