Gülben Ergen Yıkıl Karşımdan Şarkı sözleri & dinle

Gülben Ergen ' in  " Kalbimi Koydum  " albümünde yer alan " Yıkıl Karşımdan " adlı parçasını çok beğendim kısa sürede çok iyi izlenme alan ve bağımlılık yapan bir şarkı şarkının sözlerini sitemde paylaşmak istedim. yorumlarınız eksik etmeyin. Gülben Ergen ' in diğer şarkılarının sözlerini bulmak için arama  yerinden arayabilirsiniz sözleri aşağıdadır.

                                            Gülben Ergen Yıkıl Karşımdan Şarkı sözleri

Şaşırma
 Kırılınca kalp son defa 
Kapanır kapı bir veda 
unutma Kalp bilendikçe büyümüyor
 Alışma Tükenir sabır sonunda
 Gözlerindeki manzara kuruyor 
Kaçıp gider yağmurlara
 Gülüşümle yanardın, 
bir nefeste karardın Bak gönül parlamıyor 
Ne de çabuk unuttun
 hani ben senin 
Son çaren tek umudundum
 Aşkımdan hani ölüyordun 
aşkımdan Yüz verdikçe diriliyorsun
 karşımda Az kaldı az uslan biraz
 Ya da yıkıl karşımdan

                                                   Gülben Ergen Yıkıl Karşımdan Dinle



 etiketler : Gülben Ergen Yıkıl Karşımdan ,  Gülben Ergen Yıkıl Karşımdan  sözleri , Gülben Ergen Yıkıl Karşımdan şarkı sözleri , Gülben Ergen Yıkıl Karşımdan şarkı sözü , Gülben Ergen Yıkıl Karşımdan dinle ,